رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





.محل اقامت رئالی در والدبباس، در روز 12 آگوست آماده تحویل خواهد بود

Camiseta Real Madrid 2012-13
 
- سران باشگاه رئال مادرید این روزها تمام تمرکز خود را برروی این قرار داده اند که کمپ محل اقامت شهرک ورزشی والدبباس در زودترین زمان ممکن آماده شود. این درحالی است که طبق گزارشهای منتشره، این کمپ در تاریخ 12 آگوست تکمیل و آماده خواهد بود، تاریخی که کاروان رئال در آن روز، آمریکا را ترک و به اسپانیا بازخواهد گشت. البته با بازدید از  روند پیشروی کارها و ساخت و ساز هتل بنا شده در شهرک ورزشی والدبباس مادرید که محل برگزاری اردوهای رئالی هاست، این طور به نظر می رسد که این ساخت این مجموعه به پایان رسیده و قطعا تا روز 12 آگوست نهایی خواهد شد.
در صورتی که این هتل در تاریخ مقرر به اتمام و بهره برداری برسد، بازیکنان مورینیو می توانند برای آماده سازی خود در استانه دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا که در روز 23 آگوست برگزار می شود، در این هتل لوکس مجلل مستقر شوند. اتاق های هتل کاملا آماده است. تجهیزات این اتاقها به صورت آماده از خیخون خریداری شده و سران رئال مادرید تنها باید این تجهیزات را در داخل اتاق ها قرار دهند. یکی از نکات جالبی که در اتاقهای بازیکنان مادریدی دیده می شود، یک آینه بزرگ است که تنها با فشار دادن یک دکمه، مبدل به تلویزیون می شود.
این هتل لوکس که در کمپ تمرینی رئالی ها در شهرک والدبباس مادرید و برای اردوهای کهکشانی ها بنا شده، شامل 60 اتاق تک نفره است که برای تیم اصلی مادریدی تدارک دیده شده. در داخل تک تک این اتاقها تختی قرار داده می شود که عرض آن هنوز قطعی نشده ولی طولش 2 متری خواهد بود. هر اتاق، یک دفتر کاری کوچک (یک میز کار شیک) ، یک سرویس بهداشتی و یک هال خیلی راحت خواهد داشت. علاوه بر بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال، پزشکان، فیزیوتراپ ها و مسئولان روابط عمومی رئال هم در اردوهای این تیم در این هتل مستقر خواهند شد.
ساخت این مجموعه اقامتی ،ارزان تر از مبلغ پیش بینی شده آب خورد. چرا که پیش از این، برآوردهای به عمل آمده حکایت از آن داشت که 22 میلیون یورو برای ساخت این مجموعه نیاز است ولی در نهایت ، این هتل لوکس با 17 میلیون یورو در بنایی به مساحت 7 هزار متر مربع ساخته شد.اتاق های این هتل در دو طبقه قرار دارند و علاوه بر اتاق ها، این هتل به یک رستوران بزرگ، سالنهای ورزشی تکنیکی و سالنهای استراحت مجهز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید